askerlerinizin çıktığı bölüme yeni bir geliştirme yapılacak diyorlar sitelerinde. adı da assassin's tower olacakmış. henüz detaylar yok ama görsel olarak yine çok tatlı bir yapı olacak. görüş alıyorlar şimdilik...
oyunun yarısına kadar sadece okçuları ve barakaları kullanmıştım. büyücülere baştan bir ısınamadım bıraktım, topçularda sonradan devreye girdi. yine de çok iyi dayandım. son seviyeye getirdiğim çiftçiler ise canımın ta içi. onlar olmasa ne yapardım, ben de bilmiyorum. oyunda yerleşim yerlerinin dizilişi gerçekten çok önemli. ek güç özelliklerinin geldiği kulelerde paraya kıyılıp ek özelliklere abanmak mantıklı bir hareket olur. bu ek özellikler birliklerin işlevini, gücünü kat kat arttırıyor.
çok zor ama oynamaya doyamadığım oyun.
(tatlimunisbenidecokseviyor, 25.12.2011 15:48 ~ 15:49)
armor games' üye olduktan sonra save derdi yaşatmayan,bağımlılık yaratması muhtemel oyun.
(bunlarolmaz, 10.01.2012 19:24)
dün gece oturdum bu oyunu bitirdim. gece rüyamda sağa sola kule dikiyordum. sözlükte bakmak aklıma gelmemişti, meğer seveni çokmuş. bi' de çabuk bitti be..
bütün bölümleri heroic ve iron versiyonlarıyla bitirmeme rağmen 2 yıldız eksik kaldı, kayıtlı oynamak gerekiyor galiba tamamlamak için..
(basmaci, 14.01.2012 13:10 ~ 15.01.2012 00:44)
3 haftada ofiste inceden inceden fırsat buldukça boş günlerde 2 saat falan harcayarak bitirdiğim oyun. heroic iron falan her türkü challenge ver her achievement da dahil, keyifliydi hakkaten. yalnız ruins of acaroth bölümü için bitirince unlock oluyor, yazıyor. yalan onun için de premium lazımmış. hayır 1 dolar verecem vermesine de paypal ile kabul ediyorlar sadece, paypal faysal anlamam ben, kredi kartı olsa verecektim. bayağı da zormuş son 2 bölüm diyorlar, iyi olurdu oynasak neyse yapçak bişey yok.
(frat, 20.01.2012 12:09)
insanı gaza getiren,dota da neymiş dedirten harika oyun. bağımlısı oldum.
(sahaya atilan yabanci madde, 25.01.2012 22:12)
app storeda görünce ergen kız gibi çığlık attığım, ipad'de de gayet zevkle oynanan übersonik defans oyunu.
(mborov, 30.01.2012 10:31)
bombardıman kulelerimin sayısını fazla tutup, hepsinde roketatar özelliklerini de açtıktan sonra uçamayan her türlü yaratığı tokatladığım oyun.
hayırlı günler
Armor Games / Kingdom Rush
Armor Games / Kingdom Rush
Armor Games / Kingdom Rush
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder